Dej LIKE naší stránce a SOUTĚŽ o protein
SUPREX CFM 80% ZDARMA !
Každý týden jeden výherce.

Na Facebooku Suprex Nutrition
zveřejníme každý týden výherce !

Posilka.cz - Filip Grznár

Posilování ve školním věku

před 21 dny
Přečteno 302x
0 komentářů

Stále častěji na internetu narážím na zpovědi náctiletých školáků, kteří řeší marginální problémy ohledně náročnosti kombinování cvičení a školy. Ať už to jsou stížnosti na školní kuchyni, učitele devastující jejich sen nepovolením svačiny uprostřed hodiny, nebo časové náročnosti.

V první řadě je nutné si uvědomit, kde je problém. Škola to není. Problém je tkví a přirozeně roste v hlavě každého z nás. Obyčejně problém není, ale vytvoříme si ho sami rozvíjením myšlenek a konspiračních teorií.

Často se můžeme setkat s názory, že cvičit, studovat a dodržovat stravu nejde, takže to nemá cenu, protože člověk těch výsledků stejně nedosáhne. Doporučil bych se podívat na naprostou většinu kulturistů a fitness nadšenců. Ať už to jsou závodnici, brzy-závodníci, nebo pouze závisláci na činkách, jedno mají společné. Naprostá většina z nich má normální práci a fitness je neživí. A většina z té většiny si v práci nemůže dělat co zrovna chce. Sebrat se uprostřed porady a jít si dát jídlo, protože už mají 2 hodiny rozestup mezi předešlým a následujícím. Odejít z práce dřív, protože dneska je na programu trénink.

Pokud si v hlavě vnutíte myšlenku, že musíte jíst v přesně předepsané časy, skutečně budete muset. Začnete trpět obsesivními myšlenkami, že vše musíte dodržovat na sto procent. Jíst předem předepsané porce v předem předepsané časy a nikdy neporušit tréninkový plán. Tímto jednáním se kolem vás velmi brzy začne stahovat smyčka a do hry začne vstupovat stres. A teď se právě dostáváme k tomu, jak z neškodné myšlenky můžeme udělat opravdový problém.

Přemíra stresu bude vždycky nepřítelem. Ať už v obyčejném životě, zdravotním stavu těla, nebo nabírání svalové hmoty a spalování tuku. Vše spolu totiž úzce souvisí. Více stresu a vyplavování kortizolu negativně ovlivní množství testosteronu.

Ať už vám je 15, 18 nebo 20. Cvičte pro radost. Pokud to budete dělat s nadšením, rozumem a dostatečně tvrdě, výsledky přijdou. Nemějte strach, co se stane pokud vynecháte trénink, jídlo, nebo si ve školní jídelně jednou dáte knedlíky s omáčkou. Pamatujte, problém je tam, kde si ho připustíme a sami přiživujeme.

PODPOŘTE ČLÁNEK

DALŠÍ ČLÁNKY

5 způsobů, jak pomocí cvičení můžete najít sami sebe

22. 05. 2017 v 09:13 | 0 komentářů

5 důvodů proč nejste vysekaní

19. 05. 2017 v 09:31 | 0 komentářů

Jak nikdy nezačínat svůj trénink!

18. 05. 2017 v 11:17 | 0 komentářů

KOMENTÁŘE

avatar