Posilka.cz - Filip Grznár

4 kombinace suplementů, které jsou účinnější dohromady!

před 183 dny
Přečteno 5233x
0 komentářů

1) Pro sílu a velikosti - Kreatin a Beta-Alanine

Kreatin je dlouhodobě známý pro svoje příznivé účinky na zvýšení síly a svalové výdrže. Je používán napříč spektrem fitness nadšenců z důvodu mnoha benefitů. Pokud ho zkombinujete se silným nakopávačem výkonu, jako je právě všem známý beta-alanine, můžete tím zlepšit svoje výkony a dodat tělu potřebný "boost" před tréninkem. Kreatin zvýší svalové možnosti a zlepší potréninkovou regeneraci. Beta-alanine vám umožní trénovat tvrději před selháním. Podle jedné studie společné používání má pro tělo lepší výsledky po stránce silových výkonů, ale i po stránce spalování tuku.

2) Pro regeneraci - Kasein a probiotika

Pomalu se trávicí kasein je známý pro svoji schopnost tělu poskytovat dostatek živin po delší dobu, než obyčejný zdroj proteinu. Probiotika mnoho lidí využívá pro lepší využívání živin a trávení. Při společné kombinaci ulevíte svalové bolesti po tréninku a budete rychleji regenerovat.

Univerzity v Tampě nedávno provedla studii, kdy jedna skupina silových sportovců používala kasein samotný a druhá v kombinaci s probiotiky. Výsledkem studie bylo, že druhá skupina měla méně svalové bolesti, rychleji regenerovalo a mohla trénovat tvrději po delší dobu.

3) Pro maximální soustředění - Kafein a L-Theanin

O kafeinu si toho pravděpodobně moc vyprávět nemusíme. Přesto je důležité zdůraznit, že je s ním nutné nakládat opatrně a vyvarovat se závislosti. Běžně si na něj člověk zvykne a postupem času si bez něj nedokáže trénink představit, i když je na jeho pozitivní účinky už téměř intolerantní.

Co možná neznáte, je látka L-theanine. Pravděpodobně vám ten název něco říká, možná jste ho viděli v jednom z vašich suplementů. Jedná se o aminokyselinu, která je obsažena v mnoha čajích a pre-workout nápojích. Udržuje mozek velmi pozorný, ale zároveň přirozeně uvolněný. Kombinace obou suplementů zlepšuje bdělost, pozornost a údajně i náladu. L-theanine navíc eliminuje nepřiznivé účinky kofeinu.

4) Pro spalování tuků - Extrakt ze zeleného čaje a kafein

Spalovače tuku během tréninku obsahují kafein, protože přirozeně zvětšuje energetický výdej a tím pádem i rychlost odbourávání tuků. Pokud k němu přidáme i extrakt ze zeleného čaje, zrychlíme běh metabolismu ještě o něco více a měli bychom i spálit více kalorií.

SLEVA 10% NÁKUP SUPLEMENTŮ SUPREX ! 
KOD: posilka 
 
 

PODPOŘTE ČLÁNEK

DALŠÍ ČLÁNKY

5 způsobů, jak pomocí cvičení můžete najít sami sebe

22. 05. 2017 v 09:13 | 0 komentářů

5 důvodů proč nejste vysekaní

19. 05. 2017 v 09:31 | 0 komentářů

Jak nikdy nezačínat svůj trénink!

18. 05. 2017 v 11:17 | 0 komentářů

7 věcí, které fitness holkám nelze závidět

16. 05. 2017 v 11:08 | 0 komentářů

KOMENTÁŘE

avatar