Posilka.cz - Filip Grznár

10 věcí, které inteligentní člověk v posilovně nedělá

před 24 dny
Přečteno 2863x
1 komentářů

1) Neskočí hned po hlavě do studené vody

Nebojte se, posilka.cz se nebude měnit na plavání.cz. Spousta lidí při úvodních návštěvách posilovny nerespektuje přirozený vývoj. Jejich tělo může být zatuhlé, svaly odvyklé od zátěže a energie nepřizpůsobená na tento druh výdeje. Obvykle se kromě šílené svalové bolesti nic nestane, byť se riziko zranění prudce zvyšuje. Dejte si čas a nechte tělu zvyknout

2) Nevynechá zahřátí se

I když to zní otravně a nejradši byste se vrhli rovnou na dřepy, nikdy nezapomínejte na protažení, úvodní lehké série a zahřátí m uptěla. Podáte lepší výkon a znovu snížíte pravděpodobnost zranění.

3) Nesoustředí se na více věcí na jednou

Vždycky si vytyčí svůj cíl a zaměření jednotlivé tréninku. Tento měsíc jede více na sílu, příští na svalovou vytrvalost a tak dále. Pro lepší výsledky je důležité střednědobě a dlouhodobě plánovat.

4) Nikdy NIKDY nezapomene na vodu

Být před, při a i po tréninku dostatečně hydratovaný by se mělo tesat do kamene. Voda ovlivňuje množství elektrolytů v těle, které mají vliv na náš výkon.

5) Neopakují stále dokola ten stejný trénink

Tělo je úžasné v tom, jak rychle se adaptuje. Poprvé, podruhé ho stejným tréninkem zničíte, potřetí už méně a popáté bude dokonale adaptované. Vyměňte pořadí cviků, úchop, dráhu pohybu, zaměření na určitou část partie. 

6) Dbají důraz na techniku a volí váhu přiměřenou možnostem

Rozhodně tu nemluvíme o nízké váze a obrovskému počtu opakování. Přesto je však nutné zdůraznit, že je důležité respektovat správné provedení cviku. Jen v případě plného rozsahu využijeme maximální potenciál cviku. A jako chlapi víme, že nic nechutná lépe, než překonávání překážek a ego-mastící přidávání kotoučů, ale nikdy by to nemělo být na úkor provedení. My cvičíme s činkama, ne činky s námi.

7) Necvičí poloviční opakování

Tento bod navazuje na bod výše. Vždycky provádí cvik v plném rozsahu. Krátkozrace se nám může zdát, že je při dřepech bezpečnější jít poloviční pohyb (co když už se nezvednu?), ale právě při polovičních dřepech kolena trpí nejvíce a jsou pod permanentním tlakem, zvlášt pokud je někdo používá jako odrazový můstek.

8) Nepodceňují regeneraci

Dají si den volna, když cítí že je to potřeba. Ví, že regenerace je důležitá. Dají tělu dostatek času k odpočinku a připraví ho na další těžké tréninkové jednotky. Regeneraci nemůžete podceňovat.

9) Dostatek spánku

Dlouhodobě nespí méně než 6-7 hodin. Navíc si uvědomují, že tělo vyžaduje pravidelnost. Chodit spát v přibližně stejnou dobu a usínat v přibližně stejnou dobu.

10) Zdravá vyvážená strava

A na závěr jídlo. Vědí, že posilování je běh na dlouhou trať. Nemůžete okamžitě vyškrtnout všechen cukr a sacharidy v domnění, že za měsíc zhubnete veškerý tuk, nebo se naopak přežírat za cílem být "velký". Je to o dlouhodobých konstantních výsledcích, které zařídí pouze vyvážená pestrá a kvalitní strava.

 

PODPOŘTE ČLÁNEK

DALŠÍ ČLÁNKY

Rozhovor s Alešem Lamkou !

16. 07. 2017 v 12:29 | 0 komentářů

Nevzdávej se a povstaň nad svoje limity!

11. 07. 2017 v 11:31 | 0 komentářů

5 důvodů, proč jsou dřepy lepší než legpress

11. 07. 2017 v 11:21 | 0 komentářů

Jednoduchá cesta pro větší bicepsy!

11. 07. 2017 v 11:10 | 0 komentářů

KOMENTÁŘE

avatar
avatar
Jzem Grznar pyšo,myluju gei porno

Super,a jak se díváte na to,že čurák Grznár a jeho Uprdelelozič Beran plivou v posilovně pomzemi,po zrcadlech,hází s věcma,demolují vybavení????vlastně me to jedno tyhle stránky jsou mrtvé jako pochcánek Grznár

09.08.2017 odpovědět