Posilka.cz - Filip Grznár

10 tipů, které znovu nastartují váš hlad do cvičení

před 60 dny
Přečteno 783x
0 komentářů

Občas to prostě nejde. Cvičení vás nebaví. Dodržování stravy vás otravuje, pokrok minimální. Dnes jsme si pro vás připravili článek s několika tipy, jak se v takové situaci zachovat a co změnit.

1. Přestaňte trávit nesmyslné množství času na běžícím páse

Běhání je fajn. Pokud si tím dokážete vyčistit hlavu, jedná se o skvělou doplňující aktivitu. Problém je, že spousta lidí tráví na běžíích pásech nesmyslné množství času. Množství spáleného tuku si přímo spojují s množstvím strávéného času běháním. Tímto způsobujem tělo nefunguje. Zvlášť v případě, že preferujete dlouhé kardio při nízké intenzitě. Tělo může ze strachu energetické zdroje držet déle. Co když to bude nekonečná aktivita. Vyměňte hodiny na páse za krátké intenzivní HIIT tréninky. Uspoříte čas a budete efektivnější.

2. Slezte z váhy

Chorobná posedlost číslem na váze je jeden z největších nešvarů ve fitness průmyslu. Hubení kluci jsou naprosto posedlí nárůstem hmoty. Dychtí po kilogramech a ignorují pohled do zrcadla. Nejvíce vypovídajícím bylo je a bude zrcadlo. Zrcadlo a osobní pocit. Pokud se cítíte líp, máte víc energie, vypadáte v zrcadle lépe, vyhoďte váhu z okna. Čísla často nejsou vypovídající.

3. Ať děláte cokoliv, musí vás to bavit

I když to zní jako samozřejmost, mnohdy to tak není. Čas strávený ve fitku by pro vás měl být odměnou, nikoliv povinností. Tím co chcete, nikoliv co musíte. Každý trénink. Každá série. Každé opakování. Uzpůsobte si počet, délku i podobu tréninku tomu, co vás skutečně baví. Výsledky přijdou. Cesta je cíl

4. Vyměňte veškeré cviky

Ať už vás váš trénink, nebo tréninkový protokol baví jakkoliv, nikdy na něm nelpěte příliš dlouho a příliš tvrdě. Tělo je úžasné v tom, že se velmi rychle přizpůsobí. Tréninku, stravě, práci. Nikdy mu to netrvá příliš dlouho. Cíl cvičení je tělo dlouhodobě šokovat. Neustále mu dávat podněty, kterým se bude muset přizpůsobovat. Jen tím způsobem se budete nadále zlepšovat.

5. Věnujte čas regeneraci a odpočinku

Všichni to ví a málokdo to dodržuje. Pravidelný spánek, masáže, regenerace, odpočinek těla. Pokud budete usínat s probouzet se v přibližně stejnou hodinu, tělo si zvykne. Bude přirozeněji a rychleji usínat. Pro spánek jsou velmi důležité především podmínky. Absolutní tma, čerstvý vzduch, chlad. Masáže tělu pomůžou uvolnit svaly rychleji regenerovat.

6. Ujistěte se, že opravdu tvrdě dřete

Cítíte se při tréninku pohodlně? Všechny série odjedete se zbytkem energie? Váhy už vám nedělají problém? Je čas přidat. Váhu, opakování provedení. Pokud dokážete odjete veškeré vaše tréninky bez problému, něco je špatně. Nedosáhnete ani zdaleka takové hormonální odezvy, která je pro svalový růst potřeba a pokrok se zastaví.

7. Stanovujte si jednotlivé cíle

Měli byste si PEVNĚ stanovit jednotlivé menší cíle. Dosažené váhy na základních cvicích, tělesné míry. A tyto pokroky bedlivě sledovat. Pokud nebudete mít žádný cíl, nic vás nebude hnát dopředu. Nezáleží jestli se posunete za měsíc, nebo za šest. Cvičení bez cílů vás bude držet na místě.

8. Naučte se něco nového a buďte znovu jako začátečník

Tento bod do jisté míry souvisí s komfortní zónou. Jakmile něco dokonale ovládate, jste si jistí v kramflecích. Vyhovuje vám to. Zkuste se znovu vžít do role, kdy nečemu nerozumíte. Vyzkoušejte nové stravovací protokoly, tréninkové rutiny. Nestůjte na místě.

9. Nevěřte zázračným dietám a přeměnám

Neuvěřitelný 30ti denní přeměny, kdy zavalitý člověk bez špetky svalů najednou ztratí téměř veškerý tuk a nabere několik kilogramů svalů jsou nereálné. Buďto trvaly daleko delší dobu, nebo si člověk pomohl z venku. Oceňujte svojí vlastní hodnotu. Trvalý a udržitelný pokrok zabere čas.

10. Skutečně si uvědomujte, co děláte

Soustřeďte se na při každém cviku na jeho maximáln procítění. Při každém pohybu na konkrétní sval. Jakmile tohle dokážete, znatelně se posunete.

zdroj: buzzfeed.com

PODPOŘTE ČLÁNEK

DALŠÍ ČLÁNKY

Minerály - všechny důležité INFORMACE!

07. 10. 2017 v 17:34 | 3 komentářů

Kaatsu metoda

03. 10. 2017 v 10:55 | 0 komentářů

Mýty - Těžké váhy dělají hmotu, pumpování rýsuje

03. 10. 2017 v 10:51 | 0 komentářů

IIFYM – populární způsob stravování

03. 10. 2017 v 10:42 | 0 komentářů

KOMENTÁŘE

avatar